BREAKING NEWS!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van brankoloes - WaarBenJij.nu BREAKING NEWS!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van brankoloes - WaarBenJij.nu

BREAKING NEWS!!!

Door: Webmaster

24 Maart 2006 | India, New Delhi

NEW DELHI, 24 MRT. Het is zover. Wij, de jury, zijn eruit. We kunnen de winnaar van "KWISJUH! 2006" bekend maken. Maar niet voordat we iedereen hebben bedankt voor de geweldige en originele bijdragen. Iedereen: bedankt! Het is voor ons een zware, heel zware taak geweest. De strijd ging lange tijd gelijk op en wij konden vantevoren niet inschatten dat sommige opgaven zo moeilijk zouden zijn.

Vooral vraag 14 heeft voor problemen gezorgd. Het juiste antwoord is C. Niemand heeft deze vraag goed beantwoord, op een kandidaat na: Hans S. Hierbij moet worden vermeld dat dit dan ook meteen de enige vraag is die Hans goed heeft, wat op zich ook een knappe prestatie is.

We hebben in eerste instantie gekeken naar het aantal goed beantwoorde multiple-choice vragen. De bonusvraag zou vervolgens de doorslag moeten geven. Zou, want de jury voelt zich genoodzaakt om twee winnaars aan te wijzen. Beide kandidaten hebben 14 vragen goed. Een fantastisch resultaat! Ook de onderschriften zijn aan elkaar gewaagd. Allebei origineel en uniek in hun soort. Vandaar dat de jury, na lang beraad, heeft besloten dat... "KWISJUH 2006" is gewonnen door... Flier en Rogier!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD! Jullie (nog steeds nader te bepalen, maar absoluut fantastische) prijs wordt binnen drie weken door de jury persoonlijk overhandigd. Voor alle andere kandidaten: verliezers bestaan niet en nogmaals: dankjulliewel! (LO/BE)

• 24 Maart 2006 - 18:52

Rogier:

YAY!!!!!!!

Nu kan ik al helemaal niet wachten tot jullie terug zijn!!!!

• 24 Maart 2006 - 21:37

Ton:

Volgens mij word Rogier voorgetrokken!!!

• 25 Maart 2006 - 15:46

Elly:

Doorgestoken kaart. Ik wil weten wat de juiste antwoorden zijn. Maar toch Rogier en Flier van harte proficiat met het winnen van deze pracht prijs. Elly

• 26 Maart 2006 - 20:47

R0913R:

jaloezie is een slechte eigenschap. maat wat een ENORM LELIJKE t-shirts hebben jullie aan op de foto van de Taj, zeg...

• 28 Maart 2006 - 19:38

Janneke:

Jee zeg, ik kijk altijd meteen ook naar de foto's en het onderschrift. En wat gebeurt er? Ik zie JA! en even dacht ik gaan ze trouwen wat gaaf, maar het was de tai mahal. Ja dat zie je dan later. Ik ben in ieder geval blij dat het niet lang meer duurt voor we elkaar weer zien.