HET IS HIER BEST LEUK... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van brankoloes - WaarBenJij.nu HET IS HIER BEST LEUK... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van brankoloes - WaarBenJij.nu

HET IS HIER BEST LEUK...

Door: Webmaster

29 Januari 2006 | Vietnam, Hanoi

SAIGON, 29 JAN. Omdat jullie je wellicht afvragen wat wij de hele dag doen (inderdaad, wij horen het een aantal cynische vrienden al denken: als ze daar tenminste al iets doen...), en woorden niet altijd alles zeggen, gaan we het voor een keer anders doen.

Laten we de tekstuele update kort houden. Na een week aan het strand in een viersterrenresort in Phan Thiet (voor aardrijkskundeliefhebbers, dat ligt in het zuiden van Vietnam, aan de Zuid-Chinese Zee) zitten we nu in Saigon, een bruisende metropool met negen miljoen inwoners.

Zondag 29 januari is nieuwjaarsdag (Tet) voor de Vietnamezen. De miljoenenstad is vandaag, na het knallende vuurwerk van afgelopen nacht, voor heel even ontwaakt als een loom provinciestadje, waar de meeste winkels en restaurants met ijzeren hekwerken hermetisch zijn vergrendeld.

De nu volgende fotoreportage laat zien dat het hier best leuk is, maar dat we echt zo snel mogelijk huiswaarts willen keren... (BE/LO)

• 29 Januari 2006 - 09:36

Floor:

Nee inderdaad, als ik jullie was zou ik het eerste de beste vliegtuig naar huis pakken...

WAUW! Zo'n mooie resorts heb ik niet gezien in Vietnam, maar met jullie foto's is hun bestaan wel bewezen.

Geniet nog, en veel plezier alvast in Cambodja!

• 30 Januari 2006 - 07:46

Da Kantonie:

Dit kan echt niet! Ik leef met jullie mee. Sterkte nog!

• 30 Januari 2006 - 14:44

Janneke:

Ongelofelijk, jullie hebben het echt super naar jullie zin zo te zien. Wij genieten met jullie mee, maar dan op afstand. Jullie zien er goed uit (gelukkig maar) Veel plezier

• 30 Januari 2006 - 15:23

M'jet En Hans:

Ha die loes en Branko, gelukkig hebben we sinds kort ADSL,prachtige foto's, die nu snel downloaden. Leuk om collega's te laten kijken.Vooral die foto waar jullie buiten zitten te eten....JALOERS!!!!!dat we zijn. Veel liefs en geniet ervan.

• 01 Februari 2006 - 10:23

Agnes:

Tjonge, jonge, wat een ellende!

• 02 Februari 2006 - 16:47

Dien Bien Fuck:

He Branko, kun je wat dozen diepgevroren Pho, shrimps met sweet & sour sauce en een M-16 hierheen sturen? Ook graag een dame in witte Bao Dai van ongeveer 21 die assistentie zou kunnen verlenen op de city-desk van DDL (hey, me love long time! Number one!)
    Geniet er nog van, Gio
    (trouwens, val jij eigenlijk wel af of zit je nu op zes rijstmaaltijden en vierentwintig flesjes Tiger per dag?). Groeten aan Loes.